loading...
ads

فروشگاه اینترنتی پرسل

  این آلارم ،دقیقا همان صدایی را تولید میکند که در اتومبیلهای خارجی نظیر دوو - مزدا 3- سوناتا و ... که در صورت باز بودن درب صدای دلنشین دینگ دینگ را تولید میکند.این آلارم در صورت باز بودن درب

برترین ها

آلارم دینگ دینگ  باز بودن درب اتومبیل شبیه سوناتا

 

این آلارم ،دقیقا همان صدایی را تولید میکند که در اتومبیلهای خارجی نظیر دوو - مزدا 3- سوناتا و ... که در صورت باز بودن درب صدای دلنشین دینگ دینگ را تولید میکند.
این آلارم در صورت باز بودن درب پس از چند ثانیه فعال شده ودر صورتیکه درب را نبندید هر چند ثانیه تکرار میشود.زمان فعال شدن با دکمه کوچک روی دستگاه قابل تنظیم است.ارسال به کل کشور به هر تعداد.. لطفا در صورتیکه به این کالا نیاز دارید سفارش دهید. ارسال کالا نیازمند بسته بندی وخدمات پستی و سهم تبلیغ کننده است .در صورت عدم تحویل شما فروشنده متضرر شده واین بر خلاف موازین اخلاقی است.در صورت تماس با فروشنده نقدی خرید کرده وتخفیف بگیرید.

 

روش خرید: برای خرید آلارم دینگ دینگ باز بودن درب اتومبیل شبیه سوناتا ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : 20000 تومان

خرید پستی محصولات اینترنتی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار فروشگاه
  • کل محصولات : 551
  • افراد آنلاین : 198
  • باردید دیروز : 571,690
  • بازدید کلی : 54929,705
  • ویژه